Sunday 13 March 2016

My grandaughter was visiting over Christmas and I decided to sew a few soakers. I had a left over piece of polar fleece. I found the pattern at 
http://katrinassqs.blogspot.com/2007/10/instructions-for-sewing-soaker.html . Here is what mine looks like.  You can also download the pattern as a pdf file here.                                                                                                                       

Ek sit die aanwysings by Tutoriale. Dit het so gou gegaan en ek het sommer binne 'n uur drie van hulle gemaak en klein Saartjie* het dit toe sommer al gedra. Dit het in die hitte beter gewerk as waterdigte broekies, omdat die "fleece" asemhaal.

Toe kry ek 'n bestelling vir langbroekies en hulle is so maklik - ook by dieselfde webwerf as hier bo. Ek hoop die kleintjies sal geholpe wees.

Toe maak ek sommer vir Teddie van die oorskietstukkies. Hy is so lekker sag.












Toe sluit Liesl ook by ons aan. Nou moet die dogtertjies net kom speel.







No comments:

Post a Comment